FANDOM

Okei siis mikä Atlas Retsu on. Atlas on yksi kolmesta päähenkilöstä.

UlkonäköEdit

Atlas on jotain 180cm pitkä ja painoltaa vähän kevyemmän puolella tarinan alussa. Eli Atlas on slim hahmo alkuun   

Atlas profile-0

mutta kun tarina jatkuu niin pikkuhiljaa ulkomuotu myös muutuu enemmän lihaksimaaksi. Hiukset on siniset lyhyet ja silmät ovat vihreät. (Elikkä ulkonäkö on alussa kuin Ulquiorra Cifer(Bleach) ja sitte vanhuksena kuin Monkey D Garp(One Piece)). Vaatetus on hyvin silmppeli, Musta harmaa pitkähihainen paita, mustat slim farkut, harmaa valkoset tennarit ja musta vanha nahkatakki. Vaatetus tietenkin vaihtuu tarinan aikana.  

Luonne Edit

Luonteltaan Atlas on ystävällinen, monesti vähän totisempi eikä niin fun loving oman menneisyytensä takia mutta osaa kuitenkin rentoutua ja pitää hauskaakin, yrittää löytää asioista aina hyvänpuolen mutta useasti menettää myös hermonsa. Tylipäätään Atlas on hyvä ja tarkoittaa hyvää mutta tekee niin minkä itse näkee olevan parhaaksi. Hän ajattelee myös paljon muita. Hän on myös todella awkward naisten kanssa monesti.

Voimat Edit

DevilDeal: Atlas pystyy hallitsemaan tulta, palamista, lämpöä (vai kuumetamista), laavaa, magmaa ja lopulta järistyksiä. Alussa Atlas ei osaa luoda itse tulta vaan pystyy kontrolloida sitä mutta myöhemmin oppii senkin. Atlas käyttää useita eri tekniikoja liityen hänen voimiinsa josta ehkä tuhoisin on VeinFire (nimi ei ole loppullinen) jossa Atlaksen pitää päästä kosketus etäisyydelle ja voi käsillään kuumentaa vihollisensa veren niin kuumaksi että uhri lopulta joko palaa tai räjähtää lopulta. Atlas on todellinen lasikanuuna hän ei kestä paljoa vahinkoa hänen heikon ruumiinsa takia mutta hänen voimansa ovat tuhoisat joka tasapainoittaa asiaa. Tarinan edetessä Atlas harjoittaa voimiaan ja voimistaa kehoaan ja oppii myöhemmin käyttämään järistyksiä.

SoulPower: Kun Atlas matksutaa Devil Realmiin ja repii oman sopimuksensa saadakseen sielunsa takaisin. Jonka avulla Atlas pystyy käyttämään myös sielunsa voimaa joka alkuu on heikkoa mutta matkan ja harjoittelun myötä se vahvistuu.

Perhe Edit

Atlaksen perheeseen kuuluu: Äiti ja nuorempi sisko (molemmat kuolevat Atlaksen ollessa nuori). Isä (joka työskenteleen hallitukselle ja eikä koskaan oikein välittänyt Atlaksesta koska hän oli heikko). Velipuoli (työskentelee myös hallitukselle). Ottoisä ja ottoveli (perhe joka otti Atlaksen huoltaansa ja kasvatti teini ikään asti). Jones (lapsuuden sankari joka inspiroi Atlasta ja jolta hän sai nahkatakkinsa. plus nimi ei ole virallinen).

Tarina Edit

Atlas asui lapsena köyhässä kylässä äidinsä ja siskonsa kanssa. Heidän elämä oli niukkaa mutta he olivat kuitenkin optimistisia. Atlaksen ollessa 8 vuotias hän oli vastuussa kaupalla käymisestä. Eräänä päivänä kuitenkin heidän talo syttyi palamaan sillä välin kun Atlas oli poissa. Hänen äitensä ja siskonsa jäivät loukkuun sisälle kun Atlas saapui paikalle talo oli jo suurissa liekeissä. Atlas yritti epätoivoisesti tuoda kannulla vettä ja sammuttaa liekkejä joka ei toiminut sitten hän yritti etsiä apua mutta kylä oli tyhjillään eikä ketään löynyt. Lopulta Atlas törmäsi nuoreen hyvin pukeutuneeseen mieheen. Hän kertoi hätääntyneesti mitä oli käynyt ja pyysi apua. Mies antoi Atlakselle paperin, käski kirjoittaa nimen alle ja kertoi että tämä auttaa. Tämän jälkeen Atlas kiirehti takaisin talolle mutta talon katto oli jo kerennyt romahtaa. Atlas huomasi että liekit eivät satuttaneet joten hän yritti etsiä äitiään ja siskoaan liekkien ja tuhkien seasta. Atlas ei voinut hyväksyä mitä oli käynyt ja jatkoi tuhkan kaivamista kaksi kokonaista päivää. Lopulta kun muut kylän asukkaat palasivat he löysivät Atlaksen talonsa jäännöksien päällä vaivan tuhkaisena, nääntyneenä ja shokissa.

Edit